سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره تلوزون شهری

ابعاد و اندازه روی قیمت تمام شده تاثیر مستقیم دارد. هر چه ابعاد تلویزیون شهری بزرگ‌تر باشد، باید پایه و ستون قوی‌تری برای نگهداری آن داشته باشیم. بالطبع ستون‌های قوی باید بر روی فونداسیون مناسبی نیز نصب شوند. با بزرگتر‌شدن صفحه‌نمایش، ماژول‌های استفاده شده و همچنین تعداد پاورها افزایش پیدا خواهد‌کرد. در نهایت با‌تغییر ابعاد تلویزیون، هزینه تمام‌شده افزایش پیدا می‌کند.

برای اجاره تلوزیون شهری با ما در ارتباط باشید.

http://noronama.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C/

2

خنک کننده

یک تلویزیون بصورت طبیعی گرمای زیادی را از طریق منبع تغذیه خود ایجاد می‌کند. باید از ابتدای طراحی، به فکر خنک‌سازی و نصب فن یا کولر بر روی پایه تلویزیون باشیم. هر‌چقدر دستگاه شما درجه‌حرارت کمتری داشته باشد، عمر بالاتر و همچنین ایمنی بیشتری خواهد‌داشت.
نکته مهم : اگر شما تلویزیون شهری را در مناطق گرمسیری نصب می‌کنید، حتما از یک کولر گازی قدرتمند برای خنک کردن قطعات استفاده کنید.

3

زیباسازی پایه نصب

نصب تلویزیون شهری در چهارراه‌های شلوغ و پر رفت و آمد انجام می‌شود. بنابراین اهمیت دارد که، قطعاتی که تلویزیون روی آن نصب می‌شود، زیبا و شکیل باشند. هزینه کامپوزیتی که برای پایه و بدنه تلویزیون صرف می‌شود را حتما در برآورد قیمت نهایی خود لحاظ کنید.

4

جنس و برند قطعات

قطعات مورد استفاده (نوع و جنس کابینت‌ها و پوشش‌بدنه، نوع و کیفیت ماژول، پاور، کارت‌کنترلر یا مین‌برد، ویدیو پروسسور و …) می‌تواند بر روی قیمت تمام شده تاثیر بگذارد.

5

امنیت تلویزیون شهری

حفاظت نرم‌افزاری و سخت افزاری تلویزیون اهمیت زیادی دارد. برای اینکه سارقین یا هکرها نتوانند به تلویزیون و تجهیزات آن دسترسی پیدا کنند باید تجهیزات ایمنی بر روی آن نصب شود. همچنین برای محافظت از جان اپراتوری که کار تعمیر و نگهداری تلویزیون را برعهده می‌گیرد نیز باید پلکان مطمئن و نرده‌های حفاظتی نصب نمود.

قابلیت‌های کلیدی تلویزیون و نمایشگر شهری

ضعف ابزارهای تبلیغاتی که تکنولوژی غیر قابل ارتقاء دارند و هزینه‌های بالای تعویض در مناسبت‌های گوناگون، یکی از دلایل مهم برتری نسل جدید است. ابزارهای تبلیغاتی مانند تابلوهای بنر، تابلوهای فلکسی، تابلوهای LED ثابت و تابلو نئون همگی یکبار مصرف هستند و قابلیت ساخت و طراحی مجدد را ندارند. در سال‌های اخیر سطح تبیلغات شهری بسیار با گذشته فاصله گرفته است. همچنین تاثیرات بسیار پایین ابزارهای تبلیغاتی قدیمی در نگاه عابران، نسبت به نمایشگرهای شهری از جمله دلایل ضعف آنها بوده است.

قابلیت‌های ویژه و قدرتمند نمایشگرهای شهری مدرن را باهم بررسی کنیم:

  • اجرای تمامی فرمت‌های صوتی و تصویری.
  • انعطاف پذیری و راه اندازی حتی به صورت منحنی و سه بعدی.
  • ضد‌ضربه و ضد‌آب، مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار و شرایط‌ بد جوی.
  • طول‌عمر بسیار بالای قطعات و لوازم مصرفی.
  • قابلیت طراحی و راه‌اندازی تبلیغات نرم‌افزاری به‌صورت نامحدود.
  • خروجی صدای استریو و اضافه‌شدن سیستم‌های صوتی قدرتمند.
  • زاویه دید و وضوح بسیار بالا از فاصله نزدیک و دور با پرتاب‌نور بسیار‌بالا.
  • دامنه کنترلی و ارتباطی گسترده بین اپراتور و نمایشگر شهری..
  • استفاده آسان در شبکه‌های درون سازمانی.
  • اتصال همراه با امنیت بسیار بالا، از راه‌دور بر بستر شبکه‌های وایرلس و رادیویی.
  • قابلیت کنترل بین‌شهری و بین‌استانی در هر‌نقطه با سیستم‌های کلود.
  • ارتباط آفلاین و آنلاین (کارت کنترلر – استفاده از ویدیو پروسسور)

این مزایا در هیچ‌یک از ابزارهای تبلیغاتی که پیش‌تر ذکر شد وجود ندارند. همین امر دلیل خوبی بر قدرت غیر‌قابل مقایسه این محصول با سایر محصولات هم‌رده خود است و موجب کنار‌زدن رقبا شده است.

 

 

نمایشگر شهری معمولا در تقاطع‌های پر رفت و آمد و میادین شهری نصب می‌شود. از آنجایی که معمولا تراکم عبور و مرور در چنین محل‌هایی زیاد است، یک تبلیغ به دفعات زیادی توسط عابران مشاهده می‌شود. به همین دلیل چنین تبلیغاتی ماندگاری بالایی در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند. کسب و کارهای بزرگ سعی می‌کنند تا به روش‌های گوناگون برند یا محصولات خود را در معرض دید مخاطبان خود بگذارند.

آن‌ها تبلیغات خود را در محیط‌های مختلف از جمله رادیو، تلویزیون، مجلات و نشریات، بیلبوردهای تبلیغاتی، وب سایت و شبکه‌های اجتماعی خود به نمایش می‌گذارند. تلویزیون شهری با امکان نمایش چندین تبلیغ متفاوت می‌تواند هزینه تبلیغات را برای کسب و کارها به شدت کاهش دهد. همچنین در این نوع از تبلیغ امکان ایجاد تغییرات در کلیپ‌های تبلیغاتی به سادگی امکان‌پذیر است. در حالی که این قابلیت در بیلبوردهای تبلیغاتی ثابت وجود ندارد.نمایشگر شهری معمولا در تقاطع‌های پر رفت و آمد و میادین شهری نصب می‌شود. از آنجایی که معمولا تراکم عبور و مرور در چنین محل‌هایی زیاد است، یک تبلیغ به دفعات زیادی توسط عابران مشاهده می‌شود. به همین دلیل چنین تبلیغاتی ماندگاری بالایی در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند. کسب و کارهای بزرگ سعی می‌کنند تا به روش‌های گوناگون برند یا محصولات خود را در معرض دید مخاطبان خود بگذارند.

آن‌ها تبلیغات خود را در محیط‌های مختلف از جمله رادیو، تلویزیون، مجلات و نشریات، بیلبوردهای تبلیغاتی، وب سایت و شبکه‌های اجتماعی خود به نمایش می‌گذارند. تلویزیون شهری با امکان نمایش چندین تبلیغ متفاوت می‌تواند هزینه تبلیغات را برای کسب و کارها به شدت کاهش دهد. همچنین در این نوع از تبلیغ امکان ایجاد تغییرات در کلیپ‌های تبلیغاتی به سادگی امکان‌پذیر است. در حالی که این قابلیت در بیلبو